god morgon

Då kör vi på idag! Sommaren är som sagt nära (jag kan inte sluta tjata.. men det är inför den jag vill bli smal ju!) så det är dag att lägga i den högsta växlen!
Jag har precis ätit ett äpple till frukost och nu ska jag byta om för att gå ner och köra lite på crosstrainern. Skulle egentligen jogga men det spö regnar i Malmö för tillfället..
De som joggar är verkligen snygga tycker jag, så så ort vädert tillåter ska jag ut och springa. Kanske redan ikväll?

Idag ska jag möta upp en kompis i stan för en fika. Fika är inte riktigt vad jag borde göra nu men jag tackade endå ja.. Men jag har tänkt på det, om vi promenerar i stan så får jag motion och sen kan jag ju dricka lite grönt te eller något. Perfekt!

Dagens (mini) tips: det finns alltid ett bättre allternativ. En kopp Thé på fikan, en frukt till bion eller en promenad då man behöver komma ifrån huset där det gömmer sig onyttigheter överallt!

Nej, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna träna, duscha och göra mig i ordning innan jag ska bege mig mot stan! Lycka till idag, tjejer! Vi ska klara det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0