back on track! 30/3

av olika anledningar, mesta dels det faktum att jag misslyckats totalt, har jag haft uppehåll från bloggen. Jag väger för tillfället mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv. Jag vägger exakt 66,6 kg. Om man avrundar det så väger jag ca 70 kg! Det är den tanken som fått mig att ite vilja skriva. Jag skämms för att berätta det. Men nu står det skrivet. Men snart ska det bort! Det ska bort med hjälp av träning, kanske självsvält och framförallt en järnvilja!

Jag vill att vi ska hjälpas åt om det finns någon läsare som fortfarande finns kvar där ute. (vilket jag vet eftersom jag fått mejl från en del söta läsare. Det är mycket tack vare er jag är tillbaka. Vi kan tillsammans.)
Sommaren är här väldigt snart, och då ska jag vara smal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0