Svensk Sommar

Vad är detta för skit, seriöst. Igår var det strålande solsken och idag hade de lovat änn bättre väder. Men nej, mulet och blåsigt. Jag som måste pressa i solen och jobba på solbrännan.

Har galen träningsver sen i förrgår, har hört att det alltid blir värst två dagar efter. Jag och min kompis var ju ute och sprang, sen gjorde vi en massa övningar såsom utfall, situps.. och tusen andra jag inte kan namnet på. Det värsta var spurten uppför en lång backe och sista biten hem då jag sprang ensam och all min ork var slut. Men gud vad härligt det var då man kom hem och gud vad härligt det känns då vågen visar mindre (inte mycket mindre, men ändå) och mindre varje gång jag ställer mig på den.

Idag hade jag planerat löpning på stranden och vattengympa i havet. får fundera ut något annat till idag nu när vädert inte gör som jag vill..

Lycka till idag!



Kommentarer
Postat av: b

så underbart när man verkligen känner att man har tränat.

2010-06-23 @ 11:12:13
URL: http://nevertoothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0