I'm back.

Nya tag. På riktigt!
Köpte bantningspiller idag, jag var helt inställd på att köpa chilli burn men expiditen lurade på mig något annat skit (som sedan fanns på extrapris i en annan butik....). Hon sa att det jag köpte även dämpade hunger, gjorde så inte kolhydraterna upptogs OCH ökade förbränningen. SUVERÄNT tänkte jag, men då jag öppnade förpackningen märkte jag att så var inte fallet. Ingen ökad förbränning här inte, och jag som inte ens ska äta kolhydrater. Dyrare än chilli burn var det också. What the fuck. Men nu ska jag kolla om det funkar.. Har räknat ut att det kommer vara i typ 10 dagar (chilli burn varar i ca 30....). Men nu ska jag ge det en chans.

Och med detta negativa inlägg meddelar jag att jag är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0