Att inte ge upp

Ibland känns det omöjligt att inte ge upp. Man ser folk som kan äta hur mycket som helst utan att något händer, folk som föds med helt perfekta kroppar. Hur ska man någonsin kunna konkurera med dem?
Idag har hittils gått bra, så jag borde vara nöjd. Jag vet att en förändring i kroppen inte sker över en natt men det är just det som gör att allt känns så omöjligt. Efter all hård träning och efter hungerskänslor och efter att ha gått runt yr hela dagen ser jag absolut ingen skillnad och det får mig bara att vilja ge upp. Är det möjligt att bli smal?
Jag började dagen (förmiddagen.. det är ju faktiskt lov. Man får inte gå upp innan tolv!) med en fyrtio minuter lång powerwalk, sedan åt jag frukost. Jag har sedan suttit vid datorn. Efter det gick jag och tränade trettio minuter på crosstrainer sen åt jag en sallad till lunch. Mitt sötsug satte igång så jag tog en bit av en godisbit, tuggade och spottade ut. Sen tog jag lite vattenmelon. Nu sitter jag här vid datorn och måste börja städa mitt rum, köket, vardagsrummet och ena toaletten. kul. Tänkte tvinga mig ut på en joggingtur sen, eller åtminstone en power walk.
Har även bestämt mig för att INTE DRICKA på festen idag.. Det känns trist för det blir ju faktiskt roligare med sprit, ingen kan påstå något annat. Jag ska självklart heller inte dricka läsk eller äta chips eller något sånt..
Förhoppningsvis blir det en rolig kväll/natt, jag ser verkligen fram emot det!

Så, i punktform:
In:
* Nästan en deciliter lätthallonyoghurt, 7 hallon, massor med vattenmelon (Vet inte om vattenmelon inehåller många kalorier... vet någon?)
* Sallad bestående av en liten tomat, gurka, sallad. Lite godis som jag spottade ut igen, lite mer vattenmelon.

Ut:
* 40 minuter powerwalk imorse
* 30 minuter crosstrainer, ganska hög intensitet

Resten av dagens planering:
In:
* Lite kycklingfillé, boccoli

Ut:
* 30 Minuter jogging
* Förhoppningsvis en promenad (ingen powerwalk, man orkar inte hur mycket som helst!)
* Lite styrkeövningar
* Dans ikväll!!! :)


Hoppas eran dag gått bra, och frortsätter gå bra. Deppa inte ner er som jag gjort idag. Det är möjligt, man måste bara kämpa hårt!


Bara för detta är min dröm-rumpa!!! Grrrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0