22 Juni

In:
Frukost: Halv deciliter hallon lättyoghurt, 4 hallon, halv nektarin
Mellamål: Halv nektarin
Lunch: Sallad plus nektarin

Gud vad mycket jag redan ätit.. men kan inte hjälpa att jag ätar alla nektariner. Det är en av världens godaste frukter ju!

Det blev ingen strand idag. Har jobbat lite mer än en timme i trädgården, gjort några styrke övningar men mest har jag solat. Nu ska jag köra 30 min crosstrainer hade jag tänkt, efter det blir det dusch sen ska jag städa hela köket. Ta ut alla fat och bestick och städa i lådor och skåp. Fun!
Jag planerar även att ta en promenad, och sen att jogga ikväll. Till middag ska jag äta kyckling med morotsstavar, ska fakiskt bli gott eftersom att jag verkligen ÄLSKAR kyckling! Ska göra lite extra och lägga i kylen så jag kan ta med mig det till stranden med mamma imorgon, annars måste jag ju bara ta med mig mackor och till kolhydrater säger jag NEJ TACK! :)

Förresten, någon som vet om Chilli burner är värt att testa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0