Tips!

Ett tips är at ta på sig en viktminsknings ryggsäck då man är ute och tar en power-walk! Man tränar eftersom att man bär på något som väger.. men den stora anledningen är att kroppen tror att den äger mer och tyngre människor bränner fler kalorier!

Hur gör man sin viktrygsäck? Det finns vikt-västar att köpa som är praktiska att trä på sig under jackan men jag vill inte lägga mina pengar på det. Därför tar jag en bra ryggsäck som är bra för min rygg och lägger ner lite böcker i den!

Eftersom jag inte har gångstavar tar jag hantlar i händerna och svänger med armarna medan jag går. Allt för att bränna fler kalorier under min powe-walk!




(Bilden är från google.se) Megan Fox är nog den snyggaste människan på jorden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0