Tips!

Det finns vissa saker som hjälper till att förbränna kalorier! Det är inga kosttilskott eller bantningspiller, utan bra råvaror.
Under många år har jag läst böcker, tidningar och på internet om bantning och jag kan inte komma ihåg källan till någon av dessa fakta och kan inte helt och hållet garantera att de är sant. Men jag är 99% säker, och aoavsett är det bådfe gott och nyttigt. Så här kommer några bra råvaror.

* Kanel. Perfekt att ha på den nyttiga (men tyvärr inte så goda) gröten på morgonen för att piffa upp den!

* Hallon. Perfekt till allt! att ha i flingorna, på gröten, i din smoothie eller bara att äta då sötsuget är som värst. Bättre att ta ett hallon en en bit (som ofta blir många fler..) choklad!

* Selleri. Jag måste erkänna att jag tycker att det är jätte äckligt.. men det är verkligen nyttigt och bra för den som försöker gå ner i vikt. Jag pressar ner det i nyttiga juicer där smaken döljs av goda frukter och bär.



Bilden är som vanligt från google =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0