Nu sätter vi igång!

En rykande färsk blogg! En rykande färsk start på det rykande färska året.
Ett nytt år är som gjort för nya vanor! Detta året ska jag börja om från början efter att ha låtit mig själv sjunka långt ner i självdestruktivt beteende. Jag har suttit hemma och ätit utan att bry mig om vänner, studier och framförallt MIG SJÄLV. Men nu är det ändringar på det, ut med det gamla jag och in med det nya!

Bloggen kommer vara ett sett för mig själv att se hur mycket jag äter respektive motionerar, men jag kommer även att skriva om tips, lite om självkänsla och egna erfarenheter jag förhoppningsvis kommer att få på vägen mot mitt nya mål.

Mina mål:
* Gå ner 10kg
* Sluta äta godis, chips, glass, dricka läsk osv.
* Motionera regelbundet
* Få en sund inställning till mig själv och min kropp
* Leva en hälsosam livstil

Följ mig på min resa mot mina mål, berätta gärna om du själv gjort en liknande resa, vill göra en men inte vågar, har gjort en, håller på med en eller bara vill läsa om min resa. Jag är tacksam för allt stöd och vill järna hjälpa dig så mycket det går också! Tillsammans klarar vi det omöjliga!


(Bild lånad av Google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0