Nattliga funderingar

Jag kan inte sova. Om exakt fem timmar ringer min väckarklocka och då måste jag stiga upp. Men just nu kan jag helt enkelt inte sova. Jag funderar på att köpa hem några tabletter som ska hjälpa mig med viktminskningen men tanken skrämmer mig lite. Jag tror inte riktigt på viktminskningsprodukter. Jag tror faktiskt att man går upp allt igen när man slutat använda produkten.
Men såhär på natten så känns tanken lockande, mycket mer lockande en jogging rundan innan frukost jag planerat att ta.
Men varför lägger jag så mycket tid på att fundera över detta.. Jag borde sova nu, och innan idag borde jag övat på mitt fysikprov som jag ska ha på torsdag. Jag har inte övat alls. Jag har tänkt på mat, träning och på att gå ner i vikt. Inte ett dugg på krafter som jag borde tänka på.

Fast jag vill ju gå ner i vikt, mer än vad jag vill få MVG på provet. Som sagt, imorgon ska jag ta nya tag - utan bantningspiller. Jag ska använda mig av bra mat, mycket motion och en vilja av stål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0