FAN!

rejält bakåtkliv idag :( på bion kunde jag inte hålla mig och köpte en "hot snacks" och en lakrisal. Inte nog med att priserna är överdrivet dyra på biograferna så satte jag nog i mig mer kalorier än jag gjort under hela dagen. Hur kunde jag!? Och nu när jag kom hem tog jag en tallrik flingor. Varför?
Om man gör ett snedsteg är det bara att kämpa vidare. Man ska inte ge upp som jag gjorde ikväll :(
FAN FAN FAN!!!

Känns som allt jobb jag gjort idag, och igår, var helt förgäves. Var det värt det? Nej!
Måste käma vidare imorgon..! Fan vad jag ångrar mig :(



Kommer aldrig se ut i närheten av det här om jag fortsätter trycka i mig allt möligt! :(
(bilden är från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0