Drömkropp

Jag ska sätta igång att plugga nu så jag kan komma ut på power-walk i kylan. Men ska bara lägga upp en bild som inspiration !

Vad jag vill ha till sommaren är det sträcket på mitten av magen som delar upp magmusklerna (vild gissning vad det gör, men snyggt är det!)
Jag hade ett sånt för länge sen.. Nu är det gömt under lager av fett och min mage är inte tillräckligt tränad för att det man skulle kunna se det endå.
Men till sommaren vill jag att man ska kunna se det!



även denna bild är från google..


Kommentarer
Postat av: Linet

Hej!

Jag hittade precis din blogg, jag är en tjej på 20 snart 21 år och jag kämpar verkligen med vikten jag har precis som du skitit i mig själv och gått upp till 65 kg!!!

Var bor du kanske kan vi promenera tillsammans eller bara peppa varandra?

jag behöver Hjälp!

Kram

Linet

2010-01-18 @ 17:47:51
Postat av: Nora (aka "smalsnart"

Hej!

Tack så jätte, jätte mycket för din kommentar! Det värmer verkligen. Jag förstår hur du känner, men det är bra att vi båda bestämt oss för att ta tag i det! snart kommer ju sommaren..

Jag bor i Malmö. Om du bor nära vill jag gärna promenera med dig, annars kan vi som du sa peppa varandra!

Vi hjälper varandra!

Kram, Nora

2010-01-19 @ 15:54:55
URL: http://smalsnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0