Dagens träning

Idag har jag gjort lite övningar som benböj mm. jag har även rullat på min ab-roller och känner redan att träningsvärken är på väg! Jag gillar faktiskt träningsvärk, då känns det som om man verkligen tog i!
JAg har utöver det varit på cross trainern i ca 85 min. Det finns en kaloriräknare på den och jag körde tills den sto på 420. Precis över vad jag ska äta idag. Sen används ju energi hela tiden, för att gå, prata eller skratta så med andra ord har jag varit duktig idag.
Nu gäller det bara att jag inte får för mig att kasta i mig något. Vilket jag gärna vill eftersom jag är dödligt sugen på chips. Jag vill verkligen inte vara sugen på det men jag kan inte hjälpa det. Och det äcklar mig lite att jag är så pass sugen..
Men jag klarar förhoppningsvis att stå emot och om lite mer än en timme ska jag ju äta min morot/grapefrukts sallad! Nu ska jag sätta igång och skapa en mapp för insipration på vackra, snygga och SMALA kroppar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0