BMI

Jag är 165 och väger 65kg. Det betyder att mitt BMI är 23,8 enligt Kellogs Special K MBI kalkylator. Över 25 räknas som övervikt, å om jag går upp 3 kg så är jag ÖVERVIKTIG!!!
Jag vill gråta! vadå överviktig! är det så illa..
Min målvikt är 52 kg och efter att ha kollat vad mitt BMI varit då känns det som ett hälsosamt mål. Jag kommer inte vara underviktig! mitt BMI hade då varit 19,1 och under 19 räknas som undevikt. Jag tycker att det är helt ultimat!

Jag vil helst ha gått ner allt till badsäsongen börjar.

Mitt mål till måndag är att gå ner till 63 kg. Det är två kilo på ungefär en vecka. jag vill verkligen det så det är bara att sätta igång!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in en bild på dig själv?

hoppas på att kunna visa mig i bikini i sommar utan att folk omkring mig dör av synen av den vandrande valen och hoppas att din blogga kan bidra. keep up the good work

2010-04-12 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0