Ändringar

Känner mig fortfarade mätt sen laxen, känns totalt onödigt att äta då man inte är hungrig. Med andra ord gjorde jag inte min smoothie. Nu är det ändå försent att äta om jag blir hungrig, en av mina regler i min nya livsstil är att inte äta efter klockan sju!

Dagens motion: Idag tog jag en 30min power-walk efter frukost. Nu ikväll gjorde jag några ärenden och det slutade med en rask promenad på ca 40 min! Bra jobbat! 

Vid nio tiden ska jag på bio. På bion ska jag inte äta något alls! Det blir en utmaning! Jag ska ta med mig en vatten flaska och en påse tuggumi.. nu håller jag tummarna för att jag ska klarar det.



ilden är från google.. jag gjorde krysset, hihi!

Kommentarer
Postat av: T

Jag undrar om det är du på bilden i bakgrunden? Maila mej gärna

2010-04-22 @ 15:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0