27/1

Morgen började med morot och kiwi, räknade kolorierna och allt men sen åt jag för mycket i skolan och sen åt jag mcyket nu när jag kom hem också! Skiiit! 
Men ska gå vidare nu, ska inte äta mer idag eftersom jag redan ätit så mycket. Ska även träna idag. Försöka bärnna av så mycket om möjligt.. Bla. en 70kcal pralin :( vad tuuuusan tänkte jag pååå :(
Nu ska jag borsta tänderna så jag inte vill äta, sen ska jag göra läxa och sen trääääänaaaa!!! Jag vill ju verkligen göra bra ifrån mig. vill gå ner till måndag. ska planera morgondagen nu.

Frukost: selleri juice på 3 celleri + en halv grapefrukt= 55kcal
Lunch: 1 glas vatten och liiiiite morötter= 31kcal
Middag: Broccoli och gröna bönor= 47kcal

Samanlagt antal kcal: 133kcal.
Kommer bli några tuggumi också men jag ska inte äta mer än detta!
Om jag följer detta kommer imorgon helt klart att bli en bra dag.

Träningen:
Morgon: 3oo kalorier på cross trainer (ca 1h) + 50 magrullningar, 50 benböj, 10 benböj med 1 kiloshantlar och boxning, 50 rygglyft och olika övningar med hantlar

Gympa i skolan: vet inte vad det blir men jag ska ta i.

Eftermiddag/kväll: 30 min jogging och senare 30 min power-walk.



Jag ska bli smal!!!!


Detta är nog den snyggaste människan jag sett! hittade henne då jag letade inspirationsbilder. SHIT, vad hon är snygg!!!


Kommentarer
Postat av: catrin

Hej!!Finns inga kalorier i grönsaker/frukt

2010-03-15 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0