18/1

Frukost: Fruktsallad med linfrö
Lunch: Morötter i skolan
Middag: Liten bit kokt kyckling, roccoli, körsbärstomater.. tog en kiwi till efterätt också :(
Kvällsmål: Fruktsallad

Motion:
* 60 min lungt tempo på cross trainer maskin
* Ska ta en 30 min power-walk med ett kilos hantlar i händerna och en viktryggsäck (förklaring kommer senare)

Slutsats: Kunde hoppat över efträtten eftersom jag ätit fruktsallad två gånge idag. Men jag var jätte, jätte sugen på något sött och en frukt är bättre än godis eller liknande. Kunde tagit i hårdare då jag tränade.. ska komensera med en ganska snabb p-w!



Bilden är från google.se. Visst ser det jätte gott ut! Gott kan vara nyttigt också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0