Tips!

Det har önskats tips till bloggen, och självklart ska jag dela med mig av de tips jag faktiskt har. Både personliga tips jag hittat på, och använder, själv. Och tips jag hittar på nätet och i tidningar.

Här kommer ett litet tips!

Detta kanske inte är något för hälsofanatikern, men för er som vill gå ner i vikt är det kanon!
Det gör ont i kroppen, men det är utan tvekan värt det. Jag har använt detta tipset idag, så jag kan inte berätta om några resultat men jag kan berätta att det sved!

Tappa upp ett iskallt bad! SÅ kallt du kan, men du måste klara av att sitta i badet minst en halvtimme. Desto kallare vatten, och desto längre du sitter i badet, desto mer sjunker din krops temperatur. Det krävs extremt mycket energi för kroppen att värma upp sig själv igen, så på detta sättetbränner du många kalorier!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det bara kom fram från ingenstans, antar att jag tänker på det hela tiden även då jag inte ens gör.. finns alltid där liksom.. tyvärr..

2010-04-19 @ 17:03:13
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: skinnylove

härligt! Det är stenhårt som gäller nu, ska verkligen vara nöjd i sommar:) stay strong

2010-04-19 @ 17:35:19
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0