tack!

Tack för ditt tips, Kajsa, om att jag borde skriva ut mått och min vikt i bloggen. Självklart har tanken slagit mig, detta är något jag borde göra. Men för tillfället så skämms jag faktiskt för mycket för att vilja dela med mig av min vikt. Men om det skulle gynna någon, eller göra någon glad, så kan jag ta och ställa mig på vågen och plocka fram måttbandet!
Det skulle antagligen sporra mig ännu mer att bli av med alla mina överflödiga kilon. Ska ta och suga på den karamellen lite.

Har även fått feber idag, så har ställt in kvällen joggingtur OCH blivit tvångsmatad av min älskade farmor. Hur mycket jag än avgudar henne var detta det värsta hon kunde göra :( SÅ nu har jag ätit, plus att jag inte kan träna idag eftersom att min farmor "vaktar" mig. Hon är så överbeskyddande.

Imorgon kör vi då! Då ska det maxas! Funderar på att stanna hemma pågrund av febern (som kommer försvinna tills imorgon, eftersom att det knappt är feber enligt alla utom min farmor!) och ha bootcamp här hemma och bara kötta. Eller sticka till skolan och ta tag i mitt liv och kötta då jag kommer hem. Det enda negativa med att gå till skolan är att jag börjar klockan åtta plus att jag har en tre timmar lång håltimme... Fast om jag kanske cyklar hem, kör ett träningspass och äter lunch hemma (slipper altså skolans lunch!) och sedan cyklar tillbaka. Bra idé. Fast det kommer troligtvis inte hända, jag kommer umgås med mina vänner..

Men men, imorgon blir det nya tag för mig efetrsom jag inte kan göra något idag :( Och för er.. FORTSÄTT KÄMPA!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0