Spy

Det här med att spy upp maten.. Jag kan inte. Jag vet liksom inte hur man gör. Jag kör fingrarna i halsen, känns som jag öppnar en liten "lucka" längst bak. Jag börjar klökas men allt som kommer är ty saliv. Vad gör jag för fel?

Idag gick jätte bra, tränade trots att jag ville allt förutom det. Men tillslut sa min kropp stopp. Då jag var och handlade med min pappa föll jag nästan ihop. Jag orkade inte hålla upp mitt huvud. Jag käkade nåfra vindruvor (som vi skulle betala) för att klara mig hem. Då fick vi snabbt slänga ihop kite rester och jag hade inget annat val än att äta. JAg mådde jätte dåligt. Så jag åt pannbiff, potatis, brunsås och broccoli. Sen till efterrätt vindruvor och nötter. Va fan? :( Men idag var det inte fail, jag var liksom bara tvungen.. Men efter det ville jag bara spy. Men som sagt vet jag inte hur man gör! :(


Kommentarer
Postat av: bekkis

jag har samma problem!

har lyckats typ en gång..

testa använda skaftet på en tandborste eller nått, och sen bara försöka och försöka.. :)

2010-04-24 @ 19:52:18
URL: http://livingintherain.devote.se
Postat av: Josie

Jag gör så att jag kör fingrarna längst bak i halsen och liksom pillar runt lite. Samtidigt spänner jag magen.. och ibland liksom böjer upp huvudet. Svårt att förklara men så att halsen blir sträkt. Tänk på nåt skitäckligt samtidigt. Min kräkreflex har blivit lite svagare av allt hulkande så jag får ta till alla knep som finns. Hoppas det hjälper.

2010-04-25 @ 13:16:06
URL: http://monsterinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0