Ont i röven

Har galet ont i rumpan.. eller liksom i rumpbenen. Det är efter cykelturen. Sadlen är galet liten och HÅRD! :( Sen har jag ont i halsen också. Men är endå glad.. för idag gick jag ner 1kg! Jag tycker allafall att det är bra!!!

Idag fyller min moster år. Funderar på om jag ska gå på kalaset eller inte. Går jag kommer jag frestas av massa god mat, tårtor och godis och även om jag inte failar måste jag ju äta lite och bara det är misslyckat.
Annars kan jag stanna hemma, äta exakt vad jag vill och träna. Fast vill ju träffa mina släktingar. Ska fundera på det lite..


Kommentarer
Postat av: Anna

Säg till alla att du har ordentligt ont i halsen, så behöver du inte äta en massa dumt.. Då räcker det att dricka te när fikat kommer fram!

2010-04-25 @ 10:29:47
URL: http://lunah.blogg.se/
Postat av: skinnybitch

Jag tycker du är så duktig! Jag har failat stenhårt :( Men gå och fira din moster, men se till att ha ätit innan så du inte är jätte hungrig, man faller lättare för sötsaker då :) och ha med dig nått äpple eller nått du kan tugga på om det blir jobbigt :P

2010-04-25 @ 11:01:58
URL: http://jagskablismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0