nyklippt och ångest..

Då var man nyklippt. Tydligen var mitt hår "väääääääldigt slitet" så de kapade av ca 12cm! känns det som.. det kasnke bara var 5 men endå.. Att ha långt hår var ungefär det enda på mig jag faktiskt tyckte om. Men nu har man inte ens det.

Det var hemskt att sitta i frisör stolen med bara sig själv att titta på. Dubbelhakan var värst att se, sen kom den gigantiska näsan och tittade man ner såg man mina enorma lår. Det är kanske därför mitt hår blir så slitet, jag vill ju inte till frisören! Jag väljer tandläkaren framför frisören närsom.

glöm inte! Sommaren är nära, ge gärnet nu tjejer!

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Snygga underkläder. Vart kan de komma från måntro?

2010-04-02 @ 14:43:44
URL: http://scenbloggen.com/carolines/
Postat av: jozzan

Jag brukar typ kolla ner i golvet när jag sitter hos frisören. Ogillar tandläkaren åxå, eftersom de kan se att jag spyr så ofta...



Fattar att det kändes tungt att bli av med massa hår, men se det positivt. Ett nyklippt fräscht hår ser finare ut än ett nött långt. Om det är jättejobbigt sätt in löshår. Det gjorde jag förra sommaren. Det är super. Dessutom så har mitt hår slitits mindre under det året som gått eftersom jag är mera rädd om det nu när jag har lagt ut massa pengar och tid på håret.

2010-04-04 @ 00:23:40
URL: http://longingforperfection.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0