Motivationsbrist

Sitter framför tv:n och har tråkigt, gick till datorn i stället men även det var tråkigt. Har precis listat ut vad det är som ger mig myror i brallan. Anledningen är att jag vet att jag borde träna men jag har inte orken. Rent fysiskt orkar jag nog, men jag känner inte för det. Jag känner för att cykla och köpa en stor pommes på McDonalds.
Fast nu när jag tänker på det låter faktiskt träning som ett bättre alternativ.
Så fort jag fått tummen ur röven ska jag träna lite på crosstrainern. Vilket inte lär bli inom snar framtid.


Kommentarer
Postat av: A

Bara dra dig till crosstrainer och kör på, då går det som på löpande räls med träningen och man vill inte sluta nästan :)

2010-04-23 @ 18:34:31
URL: http://angapa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ibland är man sugen på allt annat än att träna.. just pommes brukar dock inte vara det jag faller dit på! ;)

2010-04-23 @ 21:13:00
URL: http://lunah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0