Min sommar



Här ser ni min framtida sommar. Jag ska förklara.
Jag är smal och snygg som få i min skira spetsklänning på midsommar festen. Dagen efter pallrar vi oss ner till stranden. Jag är bakis och trött, men endå snygg. Jag är ju trotsallt smal. Jag slänger på bikinin, shortan och hatten. På stranden träffar jag killen från festen som jag spanat på natten före. Det visar sig att han spanat på mig också (såklar.. jag är ju galet snygg!). Vi bestämmer att vi ska träffas på bryggan samma kväll. På bryggan sitter vi och pratar hela natten, först på småtimmarna tassar vi hem till honom. Det är en underbar morgon. Jag vaknar på eftermiddagen av att min sommar-romans smäller i köket då han lagar oss frukost (eftersom att jag vill vara smal, och för att det är charmigt säger jag att jag inte äter frukost men gärna tar en kopp kaffe)

Vilken underbar sommar, längtar! Men då krävs det hårt arbete. Kom igen nu, tjejer!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att du ser fram emot sommaren...känner igen mig



Kram Marie

2010-04-19 @ 09:47:26
URL: http://itsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0