Lördag

Lördag idag. Jag har fått gjort mycket som skulle göras. Städat, tvättat, städat bilen, källsorterat och cyklat ca 2timmar (lite mindre) med pappa. Idag har jag ätit följande:

* 1dl mini blåbärsyoghurt med hallon och lite mandlar brevid. (Yoghurten var sååå god. Min nya favorit!)
* Sallad på grönsallad, gurka och en halv tomat
* Ett halvt äplle och några mandlar
* Blomkål, gurka och typ 3 tuggor lasange

Funderar på att ta en kvällspromenad nu, men är galet trött i benen.. Men det hade varit bra. Speciellt eftersom att jag antagligen lär äta lite fruktsallad och nötter senare ikväll. Jag hoppas att vågen fortsätter att visa lägre siffror i morgon. I morse vägde jag 67,0. Jag har gått ner 2,3 kg sedan måndags. Det tycker jag faktiskt är helt okej :) Men hade inte klagat om det varit ännu mer. Men veckan har varit långt ifrån fail-fri så att jag gått ner över huvud taget är underbart!

Kommentarer
Postat av: Cookiedoough

sv; Förlåt för bilden, var inte meningen. själv tyckte jag den var jätte äcklig!

2010-04-25 @ 02:15:01
URL: http://cookiedoough.blogg.se/
Postat av: Dreaming

Hur lång är du? =)

2010-04-25 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0