läggdags

Det blev en cykeltur på ca 45 minuter med pappa ikväll. Riktigt jobbigt i ben, rygg och för min kondition. Det är inte de vanliga cyklarna vi cyklar på, utan (som pappa kallar dem..) "racer-cyklarna". Min pappa har väll ca 5 stycken, och hans är verkligen inte billiga. Jag förstår inte varför man vill lägga pengar på något så tråkigt som en cykel. Men men, eftersom att min pappa är så besatt ville han föra besattheten vidare och köpte förra året en cykel till mig också! Detta är typ femte gången jag cyklar på den, sjukt onödigt med tanke på att bara skorna kostade 2250 kr!!! Så för min pappas skull, min pappas ekonomis skull och för att det är bra tträning har jag bestämt mig för att börja cykla med pappa lite. Träning plus att jag får spendera tid med pappa, super! :)

Nu ska jag faktiskt redan sova, sömn är viktigt då man vill gå ner i vikt :) puss på er, hoppas eran dag gått bra!

 


Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Eller hur! Audrina är grymt fin :)



Låter jobbigt med såna cyklar, men sjukt bra träning kan jag tänka mig!

Kram :)

2010-04-22 @ 23:32:34
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: Josie

Inte för att vara melankolisk men jag skulle göra vad som helst för att få träna med min pappa. Han dog när jag var liten. Tragiskt men sant. Jag har honom alltid i åtanke.. alltid :) Gör allt du kan med honom. Han kan försvinna imorrn. Kram kram

2010-04-23 @ 02:15:53
URL: http://monsterinmymind.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag menade inte att ge dig dåligt samevete eller va elak eller så.. Så du vet. Det var ingen pik. Kram

2010-04-25 @ 13:18:59
URL: http://monsterinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0