Härligt

Det känns härligt! Har precis varit ute och sprungit/powewalkat i 40 min. Jag har redan glömt hur jobbigt det var att ta i då  jag sprang allt vad jag kunde den sista biten, nu känner jag bara den härliga känslan i kroppen man får efter en jogingrunda :) Jag är så peppad idag på att gå ner i vikt, motionera och äta nyttigt! Lär bli mer träning idag med andra ord.

Just nu sitter jag och mumsar på min andra frukost, tog en före rundan också. Berättar allt jag ätit under dagen ikväll. Lycka till idag! :)


Kommentarer
Postat av: skinnybitch

Vad duktig du är! Jag borde också dra ut och PW:a lite.. ;) Ha en toppen dag!!

2010-04-22 @ 09:22:19
URL: http://jagskablismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0