Hackar tänder

Dagens in:
"Frukost": Två äppleklyftor, en morotsstav
Frukost: En liiiten kycklingfileé, broccoli
Lunch: Morot/äpplesallad på en morot och ett halvt äpple
Mellanmål: Resten av äpplet

Middag: Havregrynsgröt

Tänker äta gröten vid 6 tiden.

Orkar inte räkna ut antal kalorier idag eftersom jag glömt att väga maten. Antagligen rent för mycket kalorier, det är ganska mycket mat :( men det är åtminstone bra mat, och sen har jag inte hetsätit allt idag! Med andra ord: det gynnar sig att äte lite, lite mer. Idag har jag aldrig varit hungrig, men heller aldrig mätt. Det är bra :) Förhoppningsvis hinner hungerkänslorna komma innan läggdags, det är härligt att somna med den känslan i magen!

Dagens ut:
* 5 min hopprep
* 20 min video 1
* 10 min video 2
* ca 45(?) min Swimsuit boot camp (gjorde alla passen i rad, men hoppade över stretchingbitarna för jag ville hålla igång tempot)



Träningspass 1:


Träningspass 2:
 

Bootcamp 1:





Träningspass 1: Jag gillar tjejen, hon är sjukt charmig om man kollar igenom henns klipp! Jag gillade inte riktigt detta träningspasset, men provade ett annat igår som jag verkligen tyckte om. Vet dock inte varför hon stönar så mycket. Kanske av samma anledning som hon har så lite kläder.. SEX SÄLJER

Träningspass 2: Jag tyckte faktiskt om passet, bara tio minuter men det kändes endå effektivt om man faktiskt tog i. Det lär jag göra om då jag har lite bråttom och inte hinner träna så länge.

Bootcamp: Länkade bara första videon, man kan ju klicka fram de andra. Det finns sju pass, man ska egentligen göra ett om dagen men jag gjorde de i rad. Som jag sa innan hoppade jag över stretchingen i slutet. Första passet är bäst, det bränner fett och är bra för konditionen. De andra passen är mer "styrkepass". Jag har läst att man bränner mer fett om man gör styrke träning också, och detta är inte styrke träning som ger dig stora, manliga muskler. De gör dig slimmad, tight och snygg helt enkelt. Men som sagt, det första passet är bäst.

Ikväll ska jag ut på en joggingtur också, på ca 30 min. Så jag tycker deffinitivt att träningen gått bra också.

Just det! Varför hackar jag tänder? Kom nyss upp från ett halvtimmes långt, iskallt bad! Men man blir varm ganska snabbt igen :)

Kommentarer
Postat av: b

Sv; Det är bara 15 kalorier i äggvitao och 65 i äggulan. Men sen tycker jag inte om äggula heller så det är mest därför jag bara tar vitan:-]

2010-04-20 @ 17:13:50
URL: http://nevertoothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0