fullbordad dag

Det spöregnar i min kära stad ikväll. Men trots det så ska jag ut och jogga. Det måste jag ju. Jag måste ju lyckas med åtminstone 1 perfekt, fullbordad dag!
Så på med träningskläderna och ut vi regnet :)

Imorgon kommer att jag "fika" två gånger. Jag säger "fika" eftersom jag ska göra allt för att slippa att just fika. Jag har lovat en kompis att gå och ficka med henne, fast det vill jag ju också eftersom hon bara är på besök imorgon :) men saken är den, vi ska fika hemma hos hennes mormor och morfar. Då kan jag inte direkt beställa lite grönt thé.
Sen ska jag träffa min kusin och fika. Hemma hos henne, i hennes nya lägenhet. Det är tårtor över sen hon hade inflyttningsmiddag. Ska bli kul att träffa henne.. men hur gör jag med tårtorna :( jag vill verkligen inte ha tårta, men kommer jag klara att stå emot? Och kommer jag klara att hitta på en ursäkt vid båda tillfällena? FAAAAN!
Sen ska man ju till schooool imorgon, hur gör jag med lunchen? Får bli en sallad :) sen cykling till och från skolan. Hoppas jag klarar av morgondagen..

Men nu, ut och springa!

Kommentarer
Postat av: titw

Duktigt att du går ut och springer! Jag ska försöka klara av att göra det också idag:)!

2010-04-21 @ 08:13:17
URL: http://titw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0