Fail

Idag faildade jag. Big time. Seriöst, varför!? Jag vet andledningen, det är för att jag har jätte svårt att banta och inte äta framför andra. Jag klarar inte av kommentarer om att jag inte äter. Så därför åt jag. Överdrivet mycket. Fuck, Fuck, Fuck!!! Så vad åt jag: 2 bullar med ost och smööööööör, tre småkakor och en liten muffins. Jag vill spy.
Varför ätar man så mycket egentligen, jag har ju redan glömt hur gott det var. Inte för det ens var gott, jag kände ju hur jag växte med varje tugga.
Men det finns inte mycket att göra åt det just nu, tyvärr. Det är bara att träna hårt. Ta i extra mycket liksom.

En av anledningarna till att det är svårt att inte äta framför andra är alla kommentarer. Tjejer som inte har ork eller motivation att ta tag i sin egen bantning trycker alltid ner de som försöker. De är avundsjuka. De frågar "Varför äter du inte!? bantar du????". De vill ju bara hindra en, de är uppenbarligen rädda för att man ska bli snyggare än dem. Och det ska vi ju bli!!! Komigen nu, vi klarar detta tjejer. Låt ingen stoppa din viktnedgång.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad synd. du måste stå emot suget. jag vet att det är jättesvårt. men du klarar det. träna hårt ikväll och imorgon så blir det bra. Kom igen!

puss, älskar din blogg <3

2010-04-21 @ 15:56:25
Postat av: Anonym

haha känner verkligen igen det där, alla ska alltid kommentera och undra varför....!!!

2010-04-21 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0