Dålig upptatering

Ska bli bättre, lovar. Anledningen till att jag inte skrivit så mycket är att jag misslyckats totalt. Men det känns som att vad jag behövde var en nystart och idag återgår man till till varagen vilket är ganska tråkigt men samtidigt bra. Då kan jag få in lite rutiner igen och förhoppningsvis rasa i vikt.

Jag gillar att titta på biggest loser, där ser jag vart jag är påväg om jag fortsätter att äta men även att det är möjligt att gå ner i vikt om man bara vill! Jätte inspirerande =)

Så detta ska jag gå runt och nynna hela dagen så jag aldrig glömmer och får för mig att ta en godisbit: "SmalSmalSmalSmalSmalnanananananaSmalSmalSmalSmalSmalnanananananaSmalSmalSmalSmalSmalnananananana"




Kommentarer
Postat av: jozzan

Det var så lite, när man mixtrar med kosten så tär det på håret. För att försöka hålla fasaden uppe krävs det att man tar hand om det hår man har. Dessutom ger extensions intryck av att du har tjockare hår, vilket kan vara en fördel :)



Skrev ett inlägg idag om hur jag kom på hur jag ska lyckas och det verkar fungera. Vikten minskar och ingen fattar vad jag håller på med :) kolla in på min blogg och se om det skulle vara något för dig åxå :)



Ta hand om dig// jozzan

2010-04-06 @ 09:54:47
URL: http://longingforperfection.bloggspace.se
Postat av: go go goo!

Är så glad att jag hittade till din blogg! Är så äcklad av min mulliga kropp och nu jävlar är det skärpning som gäller!! Jag är med dig, nu kör vi! Hej då äckliga mage och lår (och allt annat), hej beach body 2010! :D

2010-04-10 @ 00:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0