Dags att sätta igång..

Det tar emot, men det är dags att sätta igång. Vill egentligen ut och jogga i det fina vädert med klarar inte av att folk ser mig då jag joggar, jag är ju stenful haha.. Ska ut och springa ikväll istället :)

Hoppade hopprep i fem minuter (ska bli min rutin att göra det innan jag äter för att 1. inte gå upp för mycket av den mat jag äter och 2. För att hindra mig från att små-äta) innan jag åt frukost. Ja kör omvänt idag, har hört att det ska vara bra. Med omvänt menar jag att jag börjar med de största målet och sen mindre till lunch och minst på kvällen. Till frukost blev det en liten bit kyckligfilé med broccoli och vatten.

Nu ska jag köra 20 min träning. Del 1 på dagens boot camp!


Kommentarer
Postat av: Josie

Skitfin blogg! Tack för kommentaren!

Skitpeppande blogg. Kul att vi är typ lika långa och så. Inte många som jag har hittat som är som mig hehe. (Jag anser att det är snyggt att vara kort) speciellt om man är skitsmal. Och jag vet att grabbar tänder på det också!!



Kram

2010-04-20 @ 12:05:14
URL: http://monsterinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0