BootCamp

Har bestämt mig för att stanna hemma idag och f en riktig kickstart i bantningen och viktnedgången. Spelade på min sjukdom i morse, mamma ville att jag skulle gå upp och se hur jag mådde efter frukost. Jag fick trycka i mig två äppleklyftor och en morotsstav. Men det gör inte så mycket! Nu tänkte jag sova vidare en stund, klockan är bara tio över åtta.. Sen ska jag maxa.

Idag vill jag ta ut mig själv till max. Jag vill falla ihop av utmattning och känna blodsmaken i munnen. Idag ska jag ha ett riktigt bootcamp. Bra och lite mat, och massor av träning! Sommaren närmar ju sig.. BootCamp idag!

 


Kommentarer
Postat av: fruit

låter underbart ju!

sommaren kommer närmare och närmare..



kram!

2010-04-20 @ 10:37:06
URL: http://onlyfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0