bara för att jag är i behov utav blöta kyssar, hårda kramar och ett kilo kärlek

Farmor säger att jag måste sluta "mejla" (allt vid datorn är mejl enligt henne..). Enligt henne blir man inte frisk av at vila sig framför datorn, man måste sova! Jag frågade henne om tv:n var okej, och det var den. Haha, hon är så knäpp. Så nu ska jag nog titta lite på couar town (framför datorn!!) istället. Hon i cougar town är sjuk ball, asså hon är galet snygg och rolig. Vill lätt se ut som henne då jag är i hennes ålder. Vill vara en cougar och milf och allt vad det heter.

Men just nu vill jag ha en man. En pojkvän. Fast han ska vara en man. En manvän. Med stora händer, mörkt hår och en manlig röst. Ge mig kärlek liksom...








Ps. Älskar näst sista bilden. vackert ju!och den på picknicken. Och den på bänken i staden. Och den på stranden vid havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0