Ärlighet varar längst

Hej tjejer! Vill bara säga att joggingen inte blir av. Min kropp är död, varje muskel och är trött. Min kropp är inte van vid motion. Men träningsvärken är bra, det betyder att jag tagit i. Vill bara inte ta ut mig, utan vill orka fortsätta träna imorgon också. Så idag har inte varit en toppen dag, långt ifrån. Men jag har åtminstone lärt mig något, och det är väll också bra?
Så jag ville bara erkänna att jag inte sprang ikväll som jag planerat.

Nu går jag och lägger mig och tittar på Criminal Minds. Sen ska jag faktiskt redan sova. Puss!



Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Ja det hoppas jag med :) Fin blogg!

2010-04-22 @ 01:01:36
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0