ångest.

Har grubblat fram och tillbaka över om jag ska skriva ut min vikt i bloggen. Vem kan ta en person seriöst då den är så tjock som jag? Det är det jag är rädd för, att tappa eran respekt. JAg har för länge sen tappat min respekt för mig själv då jag lät mig själv bli så här tjock. I september förra året var jag fortfarande relativt smal. Inte så smal jag vill bli, men smal. Sedan hände olika saker i mitt liv som orsakat mycket stress och sorg, och efter det gick allt nedför. Allt utom min vikt.

Ska från och med nu öppet visa min vikt. Ni ska få se var jag startar och hur jag jobbar neråt. Jag har aldrig i hela mitt liv vägt så mycket som jag väger nu. Jag skämms och vet inte var jag ska ta vägen, men jag vet att jag måste gå ner i vikt för att bli lycklig, snygg och allmänt nöjd med mig själv. Nu skriver jag min vikt. Ni ska veta att detta gör ont i hela min kropp, jag gråter medan jag skriver. Det är nu jag behöver erat stöd som mest, aldrig har jag varit så personlig i min blogg som nu. Min startvikt är: 69,3 kg.

 



Redigering av inlägg: Uppe vid banner kan ni nu se min vikt. Jag kommer kryssa i varje vikt då jag når dit, första jag ska kryssa i kommer bli 69kg


Kommentarer
Postat av: skinnybitch

jag väger 71, så det är ingen fara, det viktiga är att vi båda vill och kommer gå ner i vikt, tills vi är nöjda med oss själva. för andra personers ord betyder så lite, det är ens egna tankar som påverkar mest. men du klarar det! det gör jag med!!



men hur lång är du? :)

2010-04-20 @ 20:44:23
URL: http://jagskablismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0